Prehrana

Primerna prehrana je ključnega pomena pri razvoju in rasti otroka ter pomembna popotnica za življenje. Ker se zavedamo, da otroci v vrtcu preživijo velik del časa in z našo prehrano  pokrijejo 70% delež dnevnega vnosa živil namenjamo temu področju veliko pozornost.

Z vključevanjem  kakovostnih svežih, lokalno pridelanih in  ekoloških sestavin v prehrani, skrbimo za zdravo, uravnoteženo in raznoliko prehrano ter hkrati gradimo temelje za zdrave prehranjevalne navade tudi v prihodnosti.

Celotno prehrano  nam pripravlja in dostavlja zunanji ponudnik Veganfresh iz Medvod, ki v jedilnike otrok vključuje 65 % surovin za pripravo obrokov IZ EKOLOŠKE PRIDELAVE.

Starše prosimo, da še pred vstopom otroka v vrtec, opozorijo na njegove prehranske posebnosti z zdravniškim potrdilom pediatra, iz katerega je razvidno, na katera živila je otrok alergičen in vrtec pisno obvestijo o kakršnikoli spremembi v dieti.

Vsem otrokom, ki potrebujejo dietno prehrano pripravljamo dietne obroke.

Naše prednosti

Vsi obroki so pripravljeni dnevno sveže, brez aditivov in konzervansov;

slajenje s kokosovim sladkorjem, trsnim sladkorjem, z datlji in zgoščenim jabolčnim sokom;

domača peka kruha s tradicionalno ekološko moko iz zrnja lokalne pridelave;

uporaba olivnega olja;

uporaba pretežno lokalno ekološko pridelanih živil;

domači sveži namazi, marmelade in priprava čokoladnega namaza z avokadom;

uporaba ekoloških testenin, kvinoje, pire, rjavega riža;

pri kuhanju uporabljamo beljakovine iz boba ali graha;

v obroke ne vključujemo soje in sojinih izdelkov;

ločena kuhinja za pripravo dietnih obrokov.

Naše prednosti

Vsi obroki so pripravljeni dnevno sveže, brez aditivov in konzervansov;

slajenje s kokosovim sladkorjem, trsnim sladkorjem, z datlji in zgoščenim jabolčnim sokom;

domača peka kruha s tradicionalno ekološko moko iz zrnja lokalne pridelave;

uporaba olivnega olja;

uporaba pretežno lokalno ekološko pridelanih živil;

domači sveži namazi, marmelade in priprava čokoladnega namaza z avokadom;

uporaba ekoloških testenin, kvinoje, pire, rjavega riža;

pri kuhanju uporabljamo beljakovine iz boba ali graha;

v obroke ne vključujemo soje in sojinih izdelkov;

ločena kuhinja za pripravo dietnih obrokov.

Vabilo seminarji o prehrani otrok …